Feriti-va de LUKOIL!!!

Pe 26 ianuarie publicam un articol despre combustibili auto. In special m-am referit la combustibilii diesel, pentru ca atat eu cat si mare parte din cunostintele mele avem masini diesel si ne intereseaza sa stim ce motorina protejeaza motoarele noastre si ce motorina dauneaza motoarelor noastre. Am publicat si cateva cifre concrete care clasau LUKOIL-ul in topul motorinelor cu indicativul de sulf cel mai mare => 350, fatza de 10 – 50 cat este normalul (sulf care se depune pe motor si il deterioreaza). De asemenea am scris si despre o experienta de-a mea neplacuta din Ucraina cand am alimentat un vw transporter cu motorina de la lukoil si mersul masinii s-a schimbat radical. Nu mai tragea asa puternic ca inainte, mirosea puternic a titei (petrol nerafinat, brut) si motorul facea un zgomot foarte puternic. In urma acelei experiente am zis ca nu mai alimentez niciodata de la lukoil.

Dupa ce-am publicat acest articol am primit un „comentariu” de la un angajat lukoil prin care imi cerea probe cu privire la cele intamplate in Ucraina acum ani de zile, probe pe care evident nu aveam de unde sa le mai aduc, altfel ma va actiona in instanta pentru denigrare.

Nu i-am raspuns atunci, insa ma folosesc de acest prilej ca sa-i raspund acelui angajat lukoil care in loc sa se preocupe de imbunatatirea calitatii motorinei sau pacurei, sau a apei cu titei, ma rog, ce vand ei acolo la pompe, sta pe net si da cu amenintari in stanga si in dreapta, ca poate, poate, oamenii speriati de amenintarile lor vor tacea si multi altii vor lua tzeapa la pompa. Evident, tupeu tipic rusesc.

Inainte de a detona bomba acestui articol, as vrea sa impartasesc si parerile multor altor soferi cu privire la „calitatea” motorinei de la lukoil. Pe softpedia veti gasi multe post-uri cu privire la diferenta imensa intre lukoil si restul statiilor de carburanti, de asemenea, forum-urile auto specializate avertizeaza cu privire la motorina lukoil. Cateva exemple: BMW Club, Peugeot Club, pana si cei de la Dacia Club se plang de proasta calitate a motorinei de la lukoil.

Toate ca toate pana am vazut la Protv stirea pe care am atasat-o mai jos. Va las sa urmariti si apoi mai comentam.

In primul rand ceea ce s-a intamplat nu e caz unicat. Apoi, un alt lucru care ma revolta este faptul ca OPC-ul e un papa-lapte care mananca banii din buget degeaba. Cand l-ai prins pe lukoil cu apa in motorina, nu-i dai 2000-4000 lei amenda, ii dai amenda 2 milioane de euro + ii retragi autorizatia de functionare pana cand motorina ajunge la nivelul pe care ei il promoveaza (euro4 si euro5). In conditiile actuale este si normal ca rusu’ sa-si bata joc de noi, pentru ca a gasit tara in care poate sa faca orice, fara sa suporte consecinte.

Am publicat acest articol nu in scop ostentativ fata de lukoil ci pentru ca vreau sa protejez cititorii acestui blog. Multumesc pentru intelegere!

60 comments so far

  1. gadjodillo on

    dar se stie ce diferenta mare e intre produsele acestei firme si celelalte de pe piata. eu nu conduc masina, dar toti oamenii cu care am trecut vreodata pe linga o benzinarie (eu stind pe locul din dreapta) mi-au impartasit din experienta lor si mi-au explicat si de ce nu alimenteaza de ka lukoil. din pacate, nestiind eu mare lucru despre masini si motoare, nu am tinut minte toate explicatiile…

  2. Lukoil on

    Bai frate eu cred ca tu ai ceva cu firma asta si nu cred o iota

  3. benionweb on

    Prietene, tu ori nu ai autoturism ori n-ai alimentat niciodata de la lukoil. … Ori… lucrezi la lukoil. Oricum, interesant nickname!
    Cauta si tu pe forumuri. Toata lumea se plage de calitatea proasta a combustibilului de la lukoil. Eu personal am patit-o. Faptul ca preferi sa stai cu capul in pamant ca strutzul si sa nu crezi ca au combustibil prost, asta nu te va feri de mecanic dupa ce vei alimenta la ei.

  4. gadjodillo on

    faptul ca tu afirmi ca „nu crezi o iota” te face sa pari si mai suspect de… PR pentru Lukoil.

  5. gadjodillo on

    Yaz Okulu face doar reclama la ceva site sau are nevoie de hit-uri; a aparut cu comentariul asta la o gramada de bloguri romanesti. Nu-i mai faceti jocul.

  6. BenzinaEuro6 on

    Fiecare are cate o buba cu cate o benzinarie , treaba cu apa NU o cred … s-a intamplat numai tipei cu VW? ganditi-va un pic ! cata lume a mai alimentat in ziua aceea motorina, tanti probabil a cumparat o canistra inainte de la vanzatori de moto’ ( drumari , TIR-isti ,) am lucrat intr-o benzinarie , si treaba asta mi-e foarte amuzanta , CAZ: visavis era o alta benzinarie concurenta: clientii nostri ne povesteau pateniile petrecute pe vremea cand alimentau la colegi nostri de peste drum, si invers …
    Masina lui tanti are 8-9 ani , dak incepe tracane , ce zice?: MOTORINA , asta-i vina ! merg la ceilaltii, benzinaria asta nu’i mai buna.Tre sa le spun prietenilor, eventual sa imi fac si un Blog sa povestesc , poate-i bag in faliment. :)) ( Ceea ce nu o se intample veci, nu ma mai repet , clientii fac rocade intre benzinarii )
    SFAT: Mai cumparati si cate un aditiv din cand in cand …
    Numai bine, si drum bun !

  7. benionweb on

    La clienta respectiva problema nu era legata de aditiv, ci de prezenta apei in motorina. Nu cred ca e nimeni bolnav la cap sa-si puna apa in rezervor ca apoi sa vina la lukoil la pompa iar dupa ce alimenteaza sa nu mai porneasca. Sincer, cade varianta ta. E clar ca motorul nu a mai pornit datorita alimentarii.
    Masina respectiva e un 2002, deci are cam 6 ani. Si un VW Passat nu are probleme dupa 6 ani la o utilizare normala.
    Inca un lucru, intrucat alimentez numai de la OMV, care este aditivat, de ce sa mai cumpar si aditiv separat?

  8. yslam on

    nu vreau sa va deranjez dar apa in motorina greu de crezut pe linga ca apa sta pe fundul bazinelor si pompele nu trag sub 800 de litrii iar daca ai mai mult de 800de litri de apa kiar ai o problema cu benzinaria respectiva si nu este de vina compania ci angajatii ca nu verifica nivelul de apa in rezervoare (aceasta se face cu o pasta speciala care se pune pe joja de masurare)condens exista si in rezervoarele autovehiculelor.

    • bla bla bla on

      lucrez la lukoil :)) si intradevar motorina este proasta, mie cel putin iarna nu-mi merge deloc masina cu ea … si in legatura cu apa din motorina –> imposibil, pur si simplu nu are cum (nu trebuie sa masoare angajatii nimic cu joja, se afla simplu cate apa e in rezervor de la un aparat).

  9. craciun dorian on

    Prietene am lucrat la Petrotel Lukoil pana in 2007 si am rafinat motorina pentru piata si pot sa spun ca standardele de rafinare erau urmatoarele E5 cu sulf=7ppm,E4=47ppm,E3=nu am rafinat in instalatie din 2005.
    Pot sa-ti spun ca noi le respectam cu strictete si introduceam aditivi de cea mai buna calitate in motorine si motorina avea apa la iesirea din instalatie 50-60ppm din 200ppm max si sa punem si faptul ca mai statea si in rezervor pana sa ajuga pe piata asta imi spune ca ajungea fara apa la statia de livrare.
    Nu tin cu ei dar Ukraina nu este in Romania si un coleg de-al meu spunea ca alimenteaza numai de la Lukoil si ca refuza sa alimenteze de la Rompetrol ca a luat teapa la o benzinarie Rompetrol.Este drept ca un scuipat stica o ciorba buna si daca un catel te-a muscat de picior tu omori toti cainii inclusiv pe al tau.

  10. benionweb on

    Iata si un alt punct de vedere…

  11. gadjodillo on

    dorian: cele doua pilde de la final ne-au lamurit, frate! oricum, oricine lucreaza la o firma e in stare sa vina in orice moment cu un exemplu de prieten care nici mort nu s-ar duce la competitorii firmei pentru care lucreaza sau lucra.
    cit despre comparatia ta intre ucraina si romania, sa fim seriosi: sintem hoti, toti. nu-s unii mai breji ca altii, daca e sa ne raportam la nivel global. la benzina poate sint diferente:))

  12. Catalin on

    Salutare.Haideti sa va spuna cineva care cunoaste cum sta lucrurile….ca vorbe aruncate sau auzite,e plina lumea de ele.
    Deci:Lukoil,Pentrom,OMV,Rompetrol…toate produc cu aproximatie combustibili cu variabilitate intre ele de cel mult0.5%,asta pt ca unul aditiveaza mai mult sau mai putin.Diferentele despre care vorbiti dvs sunt de la o statie la alta.Fiecare statie se”autoguverneaza”.Adica…nu se face o cisterna motorina buna,alta cisterna motorina rea.Statiile primesc motorina pe care le pun in niste rezervoare aflate la minim 1.50m sub pamant;rezervoare care au doar acte o gura de”vizitare”(cheson)si o gura de alimentare(descarcare),problema cu apa apare atunci cand angajatii statiilor nu-si fac treaba,iar in chesoane se strange apa multa,ea infiltrandu-se in rezervoare.Dar tin sa specific ceva…practic sa vezi ceea ce sa vazut pe filmulet,adica sa se ajunga ca apa sa fie trasa de pompa este imposibil,deoarece pompele nu trag de pe fundul bazinelor ci de la10cm,ceea ce insemna ca ar trebui sa se stranga peste800litri de apa,iar asta ar insemna ca practic mai bine de2ani sa nu se verifice apa din rezervoare(iar asta se verica la primirea oricarui cisterne sau cel putin o data la luna ,la inchiderea de luna cand se iau probe,sau daca nici atunci nu de3-4ori pe an cand sunt controale de la opc,audit,probe companie si directori).
    Si inca ceva…cele mai mari probleme si acolo unde puteti intalni cu adevarat probleme sunt la francize(firme private care platesc pt a lucra subnumelui unei companii),dar care aduc combustibil de pe unde pot.De exeplu eu am patit-o la OMV(franciza)de unde am alimentat si mi-am umplut filtrele cu apa,dupa care m-am dus acolo si am intrebat:este cumva franciza OMV?mi sa raspuns ca da si am plecat mai departe,altfel ii dadeam in judecata si scoteam bani frumosi,dar asa francizele lucreaza cu profit 0,deci n-ai de unde sa scoti bani.
    Si inca ceva…atat la Petrom,Lukoil,Omv sau Rompetrol puteti gasi combustibil de la alta companie,adica la Lukoil de la Petrom,si viceversa sau la OMV combustibil Rompetrol si viceversa…orice combinatie.Asta pt ca companiile cumpara una de la alta f des,dat fiind ca stocul din benzinarii e pe terminate si in depozitul cel mai apropiat nu a ajuns combustibilul si e mai rentabil sa cumpere de la concurenta.
    V-o spun in mod sigur ca asa e si nu va mai amagiti ca una sau alta e mai buna…uitativa mai bine la statia in care intrati cat e de ingrijita,nu de noua.
    p.s. Acum mi-am pus la rezervor o sita de aceea prin care combustibilul(fiind mai volatil)trece,dar apa nu si alaltaieri m-am bagat la un Petrom V sa alimentez(motorina)…am aruncat2site jumate de apa(cca 200ml),dupa ce am aruncat-o pe prima l-am chemat pe operator si pe sef si i-am aratat ce fel de combustibil vand,dupa care i-am intrebat daca au mai golit chesoanele de apa de azi toamna si le-am sugerat sa le goleasca pt ca nu cred ca le-ar comveni sa sun la sefi lor sa le spun cum se ingrijesc de statie(in astfel de cazuri seful de statie e unicul respunzator,motiv pt care poate fi dat afara)si mi-au promis ca in ziua curenta o sa ia masuri si ca suna la interventii sa scoata apa.
    pps….nu vreau s ama transform in aparator dar statiile lukoil si rompetrol sunt prevazute cu un sistem de ultima generatie numit „vederoot”care arata cat combustibil este in rezervor(cantitate si inaltimea lui in rezervor)si la fel indica prezenta apei(tot volum si inaltimea ei in rezervor)+ca aceste scot un sunet de alarma infernal cand apa depaseste4cm in rezervor.

    • andreea on

      mai catalin oare esti sef de statie in virtutii:D k tare informat mai esti:D

      • Catalin on

        nici pe departe…doar lucrez intr-un domeniu in care am acces la toate aceste informatii.

  13. baby on

    Directorul Mavrochefalos Adrian de la Lukoil Romania Sucursala Braila este cel mai jegos si infumurat director.Se crede buricul pamantului.

  14. xsz on

    da vreau sa aduc la cunostinta sefilor care sunt mai sus decat sefii de sucursala ca ar putea sa faca un control si sa verifice modul in care (d-nul mavrochefalos adrian caci despre el este vorba SUCURSALA BRAILA),isi face treaba impotriva celor care gresesc si recunosc si ce masuri ia impotriva celor care sunt prinsi cu mata in sac si ei raman fara nici un avertisment macar

  15. xsz on

    buna ziua am fost angajata a lukoil si vreau sa va spun ca am ramas cu un gust amar dupa o perioada de cateva luni lucrate in cadrul marii companii.nu vreau sa fac vreo reclamatie in cea ce priveste combustibilu comercializat pt ca atat timp cat am lucrat nu a fost nici o reclamatie in schimb conducerea si ma refer aici la directorul zonal si cel de sucursala sunt PRAF.Nu stiu sa-si aleaga oamenii care sa-i puna in functii de conducere de ce spun asta?pt ca mie personal mi sa intamplat sa gresesc, repet a fost o GRESEALA cea ce mi sa intamplat am recunoscut ca am gresit si ca drept rasplata am fost presata sa-mi dau demisia cu amenintari de genul ai facut evaziune fiscala(in timp ce in unitatea respectiva veneau mail-uri cu aceasi problema din alte sucursale care erau rezolvate cu sanctiune de 10 la suta din salariu timp de trei luni)iar eu ca o fata buna ce am fost si onesta mi-am pierdut locul de munca.vi se pare normal ca acest lucru sa se intample atata timp cat am lucrat n-am avut nici o abatere si nici o alta sanctionare cum e posibi ca la Bucuresti sa se ia o decizie si la Braila alta decizie in conditiile in care e vorba de ACEASI GRESEALA.A, vreau sa mai specific ca nu sunt singura in aceasta situatie e vorba de inca trei colegi doi dintre ei specific au avut vechime de 6 ani in cadrul firmei.Mentionez ca statia despre care vorbesc a ramas cu angajatii cei mai ordinari si au mai angajat altii 4 care sunt la fel ca si ei vb aia cine se asemana se aduna.am zburat din acea statie doar pt faptul ca le reprosam tot timpul ca se fura ca in codrul, iar directorul de sucursala si cel de zona sunt de acord cu politica statiilor pt ca sunt mituiti.tot cea ce se intampla pe zona respectiva este datorita conducerii care nu stiu sa faca deosebirea intre un om care vrea sa munceasca si un om care fura.multumesc si sper ca in viitor sa se ia masuri macar pt faptul ca este vorba de ditamai compania

  16. gaby on

    mi-am terminat motorul cu lukjeg

  17. sandu on

    si eu am lucrat in statie de lukoil si am vzut ce se petrece pe acolo.La iceput eu am primit ordin de la sefu de statie sa bag apa in tancuri pentru ca stocul de combustibil era in minus si trebuia compensat.dar apa se lasa la fundul tancului si nu se amesteca cu combustibil dar atunci cand urca apa pana la pompe de alimentare inseamna ca e enorm de multa apa s-a complectat in tancuri ca o ajuns la sorb apa. Sfatul meu este sa nu alimentati veci in lukoil!!

    • lazar on

      si daca tu zici ca bagai apa de ce te-au dat afara?

  18. sandu on

    Este o firma neserioasa si din cauza aceasta am demisionat de la ei!

  19. Un Anonim on

    Deocamdata sunt si eu angajat la ei … si sunt pe picior pe plecare , posibil tot datorita unui scandal , cu cei care alimenteaza si fug din pompe . . dar sa vedem .. gasiti la stirile protv pe site 😉

  20. chris on

    Am un audi 1.8 t, model american.
    Cind l-am adus din Usa, am pus benzina de acolo plinul. L-am luat din port in Romania, am venit cu el acasa, a mers superb masina asa cum eram obisnuit, si super incarcata cu multe lucruri de acolo cam 500 kg cred. este model avant deci este loc….

    Ok , deci dupa ce am alimentat prima data in Romania la luk oil , masina nu mai tragea asa bine, si-a pierdut puterea….. clar benzina de proasta calitate. totusi motor de 170 de cai.

    Intr-o zi am zis eu sa iau niste sticle PET, si s apun benzina in ele de la Luk oil sa ad cume benzina, dupa care mai in fata era si un Rompetrol, am pus si de la ei.. Benzina de la lukoil era galbena, uleioasa avea impuritati, le-am aratat celor din statie si le-am zis nu mai alimentez de la voi in veci…. nu le-a interesat, pareau neducati si indiferenti…..
    am pus si de la rompetrol in pet de 2 litri, era diferita mai incolora si mai fina. un pic mai buna, mergea diferit masina. Dar pot zice nu era la calitatea ceie din Usa, nu mai tragea la fel de bine. Nu am observat apa in benzina la nici una din cele doua stati.

    ORICUM lokoil asta nu mi se pare o firma prea serioasa, si nu stiu cine le verifica lor combustibilul, dar as lua pe cineva de la ziar sa facem o plimbare sa luam benzina de la fiecare benzinarie din oras in pet sa facem niste analize, evident sa avem si chitantele de acizitionare. ar fi o treba interesanta.

    merci , la multi ani

  21. Angajata Lukoil on

    Sunt angajata la Lukoil Pitesti 1 si lucrez de 8 ani in aceasta statie sunt maritata si am un copil de 7 ani …De o perioada de 6 luni primesc amenintari de la un coleg ca ma iubeste ,ca ma omoara ,ca se spanzura , ca nu poate sa traiasca fara mine .Eu ia/m spus sefului de statie dar degeaba nu a luat nici o masura ,dupa care i/am spus sotului care la avertizat o data dar degeaba ca dupa o luna a inceput iar .Ramane decat sa/mi dau demisia deoarece nu se ia nici o masura din partea sefului de statie.Asta se intampla la Lukoil Pitesti 1. Va multumesc pt.sprijinu acordat…..

  22. benionweb on

    Draga „Angajata Lukoil”, noi aici discutam despre altceva, si anume despre calitatea carburantilor pe care-i comercializeaza lukoil, nicidecum de problemele grave (observ) de HR din cadrul acestei companii.
    Cu privire la problema ta, nu sefului tau trebuie sa te adresezi, ci politiei. Mergi la sectia de politie de unde apartii si da o declaratie detaliata. Sau daca-ti permiti, apeleaza la un birou de avocatura si te vor sfatui ei ce trebuie sa faci. Hartuirea este incriminata de legea romana. Succes.

  23. lazar on

    buna ziua lucrez in cadrul firmei lukoil in brasov va astept la orice statie din brasov ca sa luam probe inpreuna din carburanti si sa mergem unde doriti dv sa verificam , daca rezultatele vor fi negative va veti cere scuze public daca nu voi face ce a facut si mircea badea adica ma voi dezbraca si voi striga ca motorina de la lukoil are apa in ce loc public doriti dv sa aveti o zii buna

  24. benionweb on

    Asa, asa!!! Avem nevoie si de sustinatori :)) Uite cum facem… eu am toyota. Facem testul pe masina ta? Apropo… tu iti alimentezi propria masina de la lukoil???

  25. LOli on

    Am mai auizt cazuri si intr.adevar Lukoil nu are cea mai buna motorina …adica Petrom si OMV aceiasi producator are cea mai buna motorina…. asta pot garanta

  26. anonima on

    xsz are dreptate.se fura ca in codru in statiile lukoil iar daca atragi atentia esti pedepsit sau chiar dat afara(esti urmarit,hartutit pana te obliga sa ti dai demisia ca nu cumva sa se afle la Bucuresti ca atunci o sa le cam fuga scaunele de sub fund) .asta explica si proasta calitate a carburantilor care sunt completati cu altceva sa se acopere lipsurile.este incurajata hotia de sefii de sucursala,incompetenta.

  27. cumpatatul on

    Nu-mi vine sa cred ce citesc la unii useri ai acestui topic…Dragii mei,eu din24de ore cat are o zi 8le dorm restul sunt pe drumuri cu treburi personale dintr-un oras in altul cu masina propriei firme.
    Fac zilnic plinul(30-40l[nu astept sa treaca acul pe”rosu”]),alimetez de unde apuc,insa niciodata de la particular.Alimentez de la Lukoil daca se iveste,OMV,MOL,ROMPETROL,AGIP si fac asta de mult timp…vreau sa va spun ca va inselati amarnic in astfel de afirmatii cum ca ceilalti sunt mai rai sau mai buni.Toti sunt o apa si un pamant si depinde de la statie la statie.Ceea ce pot doar sa constat e ca de cand lukoilul si-a renovat rafinaria de la Ploiesti(asa am inteles de la angajati si am citit in presa) calitatea combustibilului e mai buna.Masina mea are 166de CP,model 2004deci nu ma amagesc cu o broasca care i tot una ca bagi kerosen sau pacura ca oricum nu”simte”.
    Si inca ceva,ce mi-a fost dat sa vad trecand si avand treaba in zona rafinariei Lukoil……stateau la rand aproximativ15autocisterne…4lukoil,2mol si petrom,una omv si restul nu erau inscriptionate cu vre-o firma de renume….deci fratilor…sa fim seriosi,voi chiar credeti ca suntem in germania…
    Sugestia mea este sa alimetati de acolo de unde si puteti cere explicatii sau trege la raspundere pe cineva,de aceea pastrati si bonul!
    Si apropo de toate astea mai zilele trecute citeam in libertatea parca ca aceasi problema a patit-o un avocat(ce ghinion pt ei)care a alimentat la Petrom.Eu oricum nu inteleg cum sunt posibile astfel de lucruri…cum zice si cineva mai sus…pai de acolo doar o persoana a alimentat?celelalte unde sunt?Oare asta nu e o inscenare ieftina platita de concurenta?Sa fim seriosi,nu cred ca exista cate un rezervor pt fiecare pompa in parte ci unul pt fiecare tip de combustibil,asa ca doar ala a alimetat motorina in ziua aia?
    Drum bun tuturor si nu mai continuati cu preconceptii stupide

  28. gogu on

    :)) ma distrati … lucrez la aceasta firma…. am patziro shi yo o data, de la benzina, nu prea alimentez de aici k am omv-ul langa mn :P, apa nu prea gaseshti, dar ce sa ii faci titeiului dak e adus din rusia ???? in romanai tot carburantu e PROST. deci traim in romania, de ocupa tot timpul

  29. anonima on

    xsz ai cea mai mare dreptate despre sucursala Braila.Sunt in aceeasi situatie ca tine.Directori mituiti cu plicul de sefii de statie.Asa ca sefii de statii fac ce vor si dau afara pe cine vor.

  30. anonima on

    Oare e cineva care sa verifice activitatea directorilor din sucursala Braila?

  31. xxx on

    nu numai la sucursala Braila se intampla magarii…si la Bucuresti este la fel…angajati terorizati de sefii de statie incompetenti pusi in functie pe pile si spagi care habar nu au cu ce se mananca o benzinarie, carburantul platit din banii operatorilor ptr fuga din pompe, minusul la carburant iarna platit tot din banii operatorilor desi se stie ca minusul rezulta din diferenta de temperatura si densitate,amenzile suportate tot de ei,terorizarea zilnica cu amenintari’va dau afara’ptr ca lista de asteptare este mare….etc…nu va asteptati sa se ia vreo masura….atata timp cat Lukoil-ul nu pierde si angajatii suporta tot….de ce ar face-o?

  32. anonim on

    Nu alimentati fratilor de la LUKOIL. Mi-am nenorocit masina, logan facelift, motor benzina 1.6 16 V, motor 105 CP. Cu alte statii, OMV, Petrom, PetromV, Rompetrol, Agip, tragea masina brici, faceam depasiri la milimetru. Si MOL sunt foarte buni.

  33. COSMIN on

    SI EU SUNT ANGAJAT LA LUKOIL IN SUCURSALA BRAILA SI SUNT DE ACORD CU UNELE LUCRURI PE CARE LE SPUNETI…DE EXEMPLU…DOMNII DIRECTORI…DE SUCURSALA CAT SI ZONALI…SUNT CORUPTI…DIN ACEASTA CAUZA SI CALITATEA COMBUSTIBILULUI ESTE PROASTA…PAI,DE UNDE STIM NOI CE FAC EI CU COMBISTIBILUL LA DEPOZITELE ZONALE DIN TARA…DE EXEMPLU DEPOZITUL DE LA GALATI…STIM NOI CE TRIMIT EI IN STATII?NOI STIM CA ESTE BENZINA DAR…CINE STIE?

  34. COSMIN on

    COMPANIA VREA SA FACA TREABA…DAR NU ARE CU CINE…CU FOSTI DIRECTORI FPS CORUPTI NU SE POATE…

  35. COSMIN on

    PENTRU TOTI ANGAJATII LUKOIL…DACA AVETI CEVA DE RECLAMAT IMPOTRIVA SEFILOR MERGETI DIRECT LA DOMNUL TAMPIZA

  36. tacheionut on

    si cum explici ca multe firme mari au carduri LUKOIL cum ar fi BAVARIA MOTORS si multe altele care alimenteaza masini cu motoare diesel mari

  37. benionweb on

    Tu ai auzit vreodata de relatii comerciale? Adica eu iti fac intrarea pe piata din Rusia iar tu cumperi combustibil doar de la mine! Lucrez intr-o multinationala si pot sa-ti spun ca nimic din ce se cumpara nu se cumpara pe ratiunea raportului calitate/pret. Tot ce se cumpara, se cumpara pe combinatii… cumparam doar de la firma x pt ca patron e y care ne faciliteaza business-ul, cu toate ca cumparam scump si prost.

  38. lazar on

    offf doamne , mai oameni buni voi stiti ca lukoil vinde carburanti tuturor
    de exemplu asta iarna ati cumparat de la petrom , omv, mol , rompetrol carburanti de la lukoil, toata iarna au luat combustibili de la lukoil , deci va certati aiurea ca tot motorina aia ati cumparato si de acolo si de dincolo.
    apropo lukoil a renuntat sa mai inchirieze franciza dar a luat in chirie unele benzinarii particulare . de ex la brasov lukoil a inchiriat benzinaria ( martax) care acum este condusa de lukoil dar care are totusi probleme cu carburantii deoarece exista infiltratii in tancurile vechi , lucru care am inteles eu ca va afecta relatia intre lukoil si (martax ) ,lukoil renuntind la aceasta statie. apropo rusii astia siau extins activitatea in toata lumea ( usa este plina de lukoil) germania locul 3 la vinzari ocupat de lukoil turcia locul 2 , romania locul 3, ukraina locul 1 , deci fratilor voi chiar credeti ca o companie asa mare mai era ” asa mare ” daca isi batea jog de clientii ei?
    ps petrom nu poate produce cantitatea necesara de carburanti si cumpara constant circa 40% din carburant de la lukoil , daca motorina are apa este strict problema acelei benzinarii , nu a intregi companii care si in momentul de fata cu tot cu aceasta criza economica inca creaza locuri de munca si se dezvolta .

  39. lazar on

    ps despre masini, mai mergeti fratilor si la servis autorizat sa o reparati nu numai in fata blocului .
    aa da si pentru domnul de mai sus cu toyota , accept provocarea de a face testele pe masina mea personala ( passat cc 2009) in care alimentez carburant de la lukoil si care nu mia facut probleme , deci nene cind ne vedem si unde?

  40. tani on

    Nu puneti motorina lukoil e proasta mia stricat injectoarele si am ramas cu ea in drum are apa si e murdara
    p

    • eugen on

      si eu am fost fript de lukoil am stricat masina cu motorina lor,si am fost si furat de un angajat al lor, am depus plingere ,cu acte doveditoare dar degeaba halal firma…am fost fidel lukoil dar de patru ani nu mai calc pe la ei nici pentru apa distilata.

  41. jean valjean on

    ceea ce citesc mai sus ma dezamageste.
    de 2 ani pun motorina de la lukoil din cernauti, ucraina. plinul si o canistra, aproximativ vreo 20 de plinuri.
    am un motor destul de pretentios, passat 131 cp pd.
    nu am avut pana acum probleme cu ei, dar despre statiile lukoil din romania nu stiu ce sa spun, pentru ca in tara alimentez doar de la petrom.
    despre seriozitatea statiilor se pot spune multe. la fiecare companie, angajatii fura cat pot.
    am patit-o si la marele omv, unde, intr-o canistra de 5 litri omologata, luata de la ei, mi-au incaput, conform pompei, 5,79 litri motorina. si inca mai incapea motorina. i-am spus sefei de statie de problema si mi-a spus ca nu e canistra buna. i-am aratat bonul de cumparare a canistrei, luata de la ei cu jumatate de ora inainte. atunci a schimbat vorba, zicand ca pompa este verificata metrologic si ca nu am decat sa fac reclamatie. cu cine sa te bati? cu omv?
    sa revin la subiect.
    pana acum nu am nimic de reprosat motorinei lukoil luata din ucraina, cu o mica obiectie – se arde destul de repede

  42. emil on

    Sunt fost angajat la LUKOIL ROMANIA la o statie inchiriata la care au renuntat.Am fost dati afara fara macar sa se incerce sa ne caute alt loc in companie chiar daca avem contract de munca pe termen nelimitat.In nota de lichidare au promis ca ne ofera 1 salariu compensatoriu plus salariul pe luna lucrata. Am primit in total 1270 ron……ce mai compensare.Mai rau e ca de 4 luni tot asteptam sa ne returneze banii nostrii retinuti pentru garantie. RUSINEEEEEEEE

  43. costin on

    Sunt jalnici astia.Merg la statia lor din Scheia (Suceava),pe reclama de la intrare benzina de 95 era 4.77 la pompa era un slogan cu mari reduceri de pret daca alimentezi in week-end ,pe pompa pretul era 4.79 , la casa tot 4.79 . Deci sunt niste talhari si cred ca OPC doarme linistit,are cine le alimenta masinile

  44. florin on

    Si eu m-am curentat odata urat de tot cu menzina de 98,la un peco de pe Zizin Brasov,cu toate ca cu o saptamana inainte am alimentat cu 95,si a mers excelent.

  45. florin on

    Asta e fratilor,foame mare.

  46. Ijvan on

    Luati-va si viu biciclete , lasa-ti masinile =)))) si nu o sa mai aveti pareri de rau ca ati alimentat de la X sau Y =))))

  47. Catalin on

    Eu alimentez de la Petrom (foarte des), OMV (destul de rar) si Moll. Am alimentat si de la Lukoil, cei drept destul de rar pentru ca am auzit multe povesti referitor la calitatea motorinei. Am alimentat odata la un Rompetrol, undeva prin vrancea pe DN2. Nu mai retin exact. Jumatate din motorina a fost numai apa. Am alimentat acolo cand aveam revervorul gol (maxim 5 litri), am facut un plin de revervor si m-am dus spre Bucuresti. Masina a mers normal pana in bucuresti, nu au fost probleme. A doua zi am plecat spre Buzau si surpriza, am pers prin Bucuresti vreo 3 – 4 km cand brusc s-a oprit motorul. Am studiat problema pe sub capota si am ajuns la concluzia ca a inghetat motorina in rezervor. Erau cam -10 grade celsius afara. Am tractat masina la un service unde mi-au golit revervorul, au schimbat filtrul de motorina. Motorina cand a scoso din revervor avea cristale de gheata in ea, era aproape alba. Cand s-a incalzit apa s-a dezghetat si s-a lasat pe fundul bidonului. (am scos motorina intr-o canistra de 20 l si 2 bidoane de plastic de 5 km). Nu alimentati la Rompetrol.

  48. cumvretivoi on

    Veniti la lukoil tuzla sa vedeti ce face seful de statie si dupa aia mai vorbim ca eu sincer am fost dat afara nevinovat sau poate ca stiam preea multe si in legatura cu motorina e intradevar proasta iarna dar nu intotdeauna depinde de unde o aduce(de ex la noi o aducea de la oil terminal de unde o aduce si petromu si omv) dar va zic sincer ca sunt oameni si oameni dintre cei ce au dat comentari mai devreme au fost la service si cei de acolo majoritatea in ziua de azi cu bani trec orice scoala si se angajeaza la service si prosteste lumea. Iarna cand aveti rezervoru gol sau pe jumatate gol se face condens si de aceea va treziti cu apa in filtre bn daca alimentati la peco care se respecta cum ar fi petrom, rompetrol,etc ca va zic eu ca nu se risca nici unu sa.si pateze obrazu pentru 2 litri in plus la 3 tone de combustibil. nu stiu nimic despre benzina din ungaria sau din alte parti ca nu sunt informat in schib sa.mi ziceti voi in 4 ani lucrati in lukoil am intalni oameni si oameni uni spuneau ca nu e buna benzina (acie oameni erau de la 1 km de peco) alti spuneau ca vin special pentru benzina lor(adica de la 10 km) trageti voi concluzi.

  49. Johnny on

    Sa va spun si eu ca nu mai pot de nervi: fac plinul la un Touareg TDI de la Lukoil din Bucuresti sambata dimineata, plec la munte – zona cabanelor Bolboci, Zanoaga …cine stie, cunoaste 🙂 . Zapada, frig mare, peisaj de poveste. Ne cazam o noapte si a doua zi la pranz sa plecam daca mai putem(erau -9 grade, dar noaptea sa fi fost -15)… Dau la automat de innebunesc – aveam baterie noua Bosch si mi-am permis … Pana la urma „sun un prieten” si-mi spune bujiile (eu zic nu, ca le-am schimbat acu 6 luni la Midocar), atunci impinge ca te-a lasat motorina!!! Imaginati-va cum impingi un Touareg, ce distractie pe cei din jur … a pornit pana la urma ca eram la vale dar concluzia o trageti singuri, jenant e putin spus. Mentionez ca a doua zi dimineata, in Bucuresti, la -3 grade a pornit fara probleme si de fapt niciodata nu am mai avut problema asta ! Cam cata spaga se poate da ca sa se permita in continuare livrarea unei asemenea calitati a motorinei ??? Nu mai zic ca tot la ei am facut plinul la un Megane cu 70 litri intr-un rezervor de 60 si care mai avea cel putin 5 !!! Go back to Russia !!!

    • das on

      LUKOIL ARE APA SI GUNOAIE IN BENZINA AM PATIT O SI LA SCUTER SI LA LOGAN ASA CA LASATI GARGARA CA MACANE

  50. ionut on

    Ieri am alimentat de la Lukoil Giurgiu 110 lei si azi am ramas cu masina in drum- motivul aproximativ 1 l apa in rezervor…

  51. bos on

    Va aduc la cunostinta ca in data de 30/03/2013 am alimentat cu motorina la statia LUKOIL din Deta Timis si dupa 2 km parcursi motorul meu a inceput sa trepideze si nu se mai alimenta .La verificarea alimentarii sa constatat ca filtrul de motorina era umflat de apa .In concluzie motorina de la Deta este inmultita cu apa.
    am facut imediat sesizare la lukoil centru.in data de 4/04/2013 adica ieri am primit raspunsul frank ,cum ca verificarile facute de laboratorul intern au aratat ca nu exista apa in motorina sau benzina la statia Deta din Timis,drept urmare sa-mi verific masina ca am alte probleme.Masina normal ca am duso la servis imediat ce nu mai pornea si acolo am facut si constatarea ca era apa in motorina.Tot lukoil mia spus ca sunt singura persoana cre a facut asemenea sesizare cu privire la combustibilii comercializati de ei.Am facut intre timp niste cercetari pe zona,deci pana a primiraspunsul de la ei si am descoperit ca au avut nu numai sesizari dar chiar si procese castigate de clienti.Prin urmare
    lukoil cea mai mare companie de doi bani din romania si nu mai veniti pe aici cu laude la adresa lor ca sigur sunteti angajati lukoil tinuti doar pentru reclama.

  52. dexter on

    Scriu acest mesaj pentru cei care au lucrat la lukoil si as vrea parerea voastra .Ma cert cu seful de la o anumita statie de aproximativ 1 an si jumatate ,dansul vrea sa ma tina la 8 ore ca sa i fac treaba in birou si el sa stea sa citeasca ziarul sau sa se plimbe .Ati mai intalnit astfel de cazuri ? si daca da ce pot face in cazul asta

  53. erno on

    Am patit si eu ce nu am patit in viata mea !!! Pe16.06.2015 in jurul orelor 01,00 am alimenat la Lucoil statia Iernut cu motorina in golf IV si dupa 10 km. parcursi motorul s-a oprit pur si simplu. Norocul meu cu bateria buna ca dupa aproximativ 10 incercari a pornit dar mergea numai turat si fara putere . Cu a 2 a turat la maxim am ajuns cumva la o satie mol de unde am alimentat cu inca atata cat am pus la Lucoil si motorul a inceput sa revina in puteri. Dupa ce am mai schibat filtrul de motorina si am mai alimenat de la alte statii motorul a inceput sa revina la normal.
    Pana in prezent eu nu am crezut barfele despre Lucoil, dar acuma am patit-o pe pielea mea !!!
    FERIŢI-VĂ DE LUCOIL !!!!

  54. valentin on

    Lukoil mi-a stricat masina. Am alimentat exclusiv Lukoil si mi s-a dus pompa de injectie si injectoarele fix in varful muntelui. Am cumparat pompa si inject de la second h si cand am ajuns acasa din concediu iar nu a mai vrut sa porneadca .Am bonul doar ca am alimentat din judetul Bistrita si eu sunt Salaj. Nu stiu ce as putea face. a


Lasă un răspuns către xxx Anulează răspunsul